مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

ایده اساسی: در صورتیکه شما هیچ گسترش طراحی اپلیکیشن در مشهد فراهم‌ای نداشته باشید، راه و روش PWA یک راهکار خوب میباشد. در حالتی که از قبلی ورژن native یا این که cross-platform اپ خویش را دارید،‌ کامل شدن آن به مکان تشکیل داد یک اپلیکیشن نو از آغاز، معمولی‌خیس و کارآمدتر میباشد.

2. آیا قصد دارید تنها بر روی دستگاه‌های گوشی متمرکز گردید؟

استعمال از خصوصیت‌های PWA برای بهبود تجربیات کاربری جهت دسترسی به صفحه ها اینترنت از روش دستگاه موبایل میباشد. تا وقتیکه فناوری PWA معرفی نشده بود، بیزنس‌هایی که مایل به مقصود قرار دادن اینترنت و گوشی بودند، دو آیتم پیش رو داشتند:

سازش ورقه اینترنت با دستگاه‌های موبایل

پیشرفت اپ موبایل از آغاز

مورد نخستین از نگاه استفاده کننده مفتضح و غیر مطلوب میباشد. مورد دوم از لحاظ بیزنس منابع متعددی را مصرف می‌نماید.

توسعه و گسترش PWAها گزینه طلایی می‌باشند به‌این مضمون‌ که راحتی را برای استفاده کننده به ارمغان آورده و برای کسب و کار موثرتر می باشند. درصورتی که قصد ندارید وارد اینترنت و دسکتاپ گردید و تمرکز خویش را تنها بر روی اپلیکیشن‌های موبایل گذارده‌اید، نیازی به ایجاد کرد PWA وجود ندارد.

مطمئنا، هنگامی در هم اکنون بسط نرم افزار‌های اینترنت پیش‌رونده میباشید،‌ شما غالب می شوید چون در هم اکنون پیشرفت یک نرم‌افزار هم برای Android و هم برای iOS می باشید. با این اکنون،‌ این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که با پیشرفت cross-platform با Ionic، Cordova، یا این که React Native به دست می آید.

درضمن، Pinterest یک نرم افزار اینترنت پیش‌رونده را گسترش داده میباشد تا بتواند پلت‌هیبت وبی که از گذشته جان دار داشته میباشد و نرم افزار گوشی را تقویت نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 13:34

-          new Image().src شغل طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را در FF جاری ساختن نمی دهد به این دلیل که دارنده یک یاد کش مستقل برای تصاویر میباشد. ضمن این به لحاظ نمیرسد که در سافاری نیز فعالیت نماید چرا‌که سی اس اس و جاوا اسکریپت که در برگه آینده درخواست می‌شوند بایستی در آن ذخیره گردیده باشند.

-          عنصر داینامیک object بایستی در اکثر مرورگرها سوا head باشد.

-          این object داینامیک همینطور در وب اکسپلورر ورژن 7 شغل می نماید و در صورتی‌که که بعضا از تکنیک های خاص را به فعالیت بگیرید، میتوانید در ورژن 8 نیز از آن به کار گیری فرمائید ولی در ورژن 6 شغل نمی نماید. در یک آزمایش مستقل که اینجانب جاری ساختن دادم متوجه شدم که به کار گیری از object داینامیک در وب اکسپلورر بسیار هزینه بردار خواهد بود. در پی بعضی از سعی های ناموفقی که اجرا داده ام و با ناکامی روبرو گردیده اند را برای شما آورده ام.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 17:01

ویژوال استودیو آنلاین (VS Online) IDE بر طبق وبی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که فعلا برای به کارگیری در دسترس هست. این دور و بر بر طبق ویرایشگر دوست داستنی Visual Studio Code تاسیس شده است که فضای کاری مطلوب و احساس شناخت را برای تایپ کردن و شغل با سورس کد ارائه میدهد. همینطور قابلت نگهبانی از extensionهای Visual Studio Code را مهیا می‌نماید.


ایجاد کرد او‌لین دور و اطراف و Billing Plan ویژوال استودیو آنلاین

در اینجا یک تحقیق کلی از ورود به ویژوال استودیو آنلاین (IDE بر اساس فضای ابری بوسیله مایکروسافت) و آغاز به عمل با این ابزار وجود داراست.

1. با گشودن مرورگر اینترنت و رفتن به https://online.visualstudio.com استارت نمایید.

2. بعد از ورود به سیستم، برای توشه نخستین، برگه‌ ای را می بینید که با دکمه Create environment نماد می دهد که شما هیچ محیطی را ندارید.

 

3. دکمه Create environment را کلیک فرمایید.

4. بعد از آن در سمت راست یک قسمت Create a Billing Plan برای شما گشوده می شود. شما از این قسمت برای معلوم کردن Billing Plan ویژوال استودیو آنلاین به کارگیری می کنید تا در Azure Subscription آن را بسازید.

 

مقادیر تحت را در‌این کاغذ مشخص و معلوم نمایید:

Subscription: Azure Subscription را تعیین نمائید تا به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید یک Billing Plan نو بسازید.

Location: حیطه Azure خویش را تعیین نمایید تا Billing Plan را میزبانی فرمایید.

Advanced Options را بزنید، تنظیمات‌های پایین برای شما نشانه داده می‌گردد:

Plan Name: اسم Billing Plan را معین نمائید تا در Azure Subscription ساخته گردد.

Resource Group: اسم Resource Group را برای قرار دادن Billing Plan تازه خویش در آن مشخص و معلوم نمایید.

مقادیر متبوع خویش را لبریز فرمائید، و روی Create کلیک فرمایید.

5. فعلا Create Environment برای شما گشوده می شود. شما از این آیتم برای گزینش یک گوشه و کنار نو جهت ساخت و ساز ویژوال استودیو آنلاین استعمال میکنید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:24

شناخت با قاب ورک های React JavaScript قادر طراحی اپلیکیشن در مشهد است در پیاده سازی نرم افزار های پایین اینترنت به شما یاری دهد، ما دراین مقاله درباره قاب ورک های React JavaScriptصحبت می کنیم


React.js و React Native پلتفرم های متن گشوده محبوبی می باشند که برای پیاده سازی رابط کاربری آیتم به کارگیری قرار میگیرند. شناخت با قاب ورک های React JavaScript قادر است به شما یاری دهد تا بتوانید اپلیکیشن های بهتری را پیاده سازی نمائید. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید امروزه هم React.js و هم React Native از محبوبیت بسیار متعددی در نظرسنجی های تارنما استک آور فلو منتفع می‌باشند. React.js در سال 2011 بوسیله فیسبوک تحت عنوان یک کتابخانه جاوا اسکریپت برای رفع نیاز به رابط کاربری متقابل، پویا و با کوشش بالا ساخته شد. این در حالی بود که React Native که فیسبوک در سال 2015 میلادی آن را منتشر کرد برای ایجاد کرد نرم‌افزار های نیتیو با استعمال از جاوا اسکریپت به کار گیری می‌گردد.

ما در‌این مقاله قصد داریم سیزده گزینه از شایسته ترین قاب ورک های React JavaScript را به شما معرفی کنیم. یازده آیتم اولیه از این کادر ورک های React JavaScript به طور متن گشوده و زیر لایسنس MIT میباشند و دو آیتم پایان نیز پایین جواز apache 2.0 قرار دارا‌هستند.


گزینه نخستین: ایجاد کرد نرم افزار های React
این رابط کاربری خط دستور که بوسیله فیسبوک ایجاد شده است بایستی در همگی پروژه های React Native وجود داشته باشد. عامل این که‌این کادر ورک یکی شایسته ترین قاب ورک های React JavaScript میباشد این میباشد که تشکیل داد نرم افزار های React با به کار گیری از این ابزار بسیار ریلکس میباشد و شمارا از جاری ساختن پیکربندی متعدد گشوده می‌دارد. شما با استعمال از این آیتم از کادر ورک های React JavaScript می‌توانید به واحد سنجش متعددی در حین خویش صرفه جویی فرمائید. با اسفاده از یک امر معمولی تمامی چیز برای شما آماده می‌شود تا بتوانید پروژه react Native خویش را به راحتی بسازید. ضمن این شما می‌توانید از این ابزار استعمال نمایید تا یک کاتالوگ و یا این که حتی فولدر های خویش را بسازید. خلال این، این قاب ورک مشمول ابزاری میباشد که شما میتوانید از آن برای ایجاد کرد، آزمایش و فعال‌سازی نرم افزار خویش نیز استعمال نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 88 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 13:40

در‌صورتی‌که شما عشق و علاقه مند نیستید که از طراحی اپلیکیشن در مشهد موتور درخواست HTTP اینجانب به کار گیری نمایید مورد های مختلفی برای شما وجود دارااست که اما هریک از آن ها هزینه ای را برای شما دارا هستند. طریق های گوناگون چقدر وسعت متعددی دارا‌هستند؟ به چه شکل میتوانید آن‌ها را در کدهای خویش مکان دهید؟ و چه‌گونه آنان می‌توانند بر روی سعی نرم افزار شما اثر گذار باشند؟ آنان چه شغل های غیرضروری را جاری ساختن میدهند که منجر هنگفت خیس شدن نرم افزار شما می‌شود؟ در‌صورتی‌که خودتان وقت بگذارید و کدهای ما یحتاج نرم‌افزار خویش را خودتان بنویسید آیا این فعالیت نسبت به هنگفت خیس شدن نرم افزار با به کار گیری از دیگر کدها و شیوه ها به صرفه میباشد؟ احتمالا هر کدام از ما جواب های مختلفی را به‌این سوال های می‌دهیم.

 


تمامی چیز برای تمامی کس
ما همواره از خدماتی استعمال می‌کنیم که عملکرد می نمایند مفاد مختلفی را برای کاربردهای گوناگون در دست ما قرار دهند. این موضوع حقیقتا یک مورد بسیار اصلی میباشد. یکدست کردن API ها مزایای بسیار متعددی برای شما داراست و یک چیز تماما اثر گذار میباشد. مثلا جی کوئری ساخته شد به این دلیل که مرورگرها شغل های مختلفی را ایفا می‌دهند و API جاوا اسکریپت متعددی را برای آن اجرا نمی اعطا کرد. با این وجود هنگامی وجود داشت که هر web dev فقط مشتمل بر جی کوئری بود تا بتواند ارکان DOM را برای یک HTML درونی تعیین نماید. فعلا این نمونه را در لحاظ بگیرید:

Author's note, this is mostly for example, don't manipulate DOM unless you know what that means for your app


var el1 = document.getElementById(id_Name);

var el2 = document.getElementsByClass(class_Name); // retus array

var el3 = document.querySelector("div.user-panel.main input[name='login']");


// Want it in a jquery style function name?


var $ = document.querySelector; // Or get fancier if you wish

var el4 = $("div.user-panel.main input[name='login']");
ما همچنان جی کوئری را در بخش اعظمی از موردها گوناگون گزینه به کار گیری قرار میدهیم و این مقاله به معنای آن وجود ندارد که دیگر نباید از آن استعمال کنیم. در واقع شما می بایست تصور کنید که به کارگیری از آن در هر قسمت چه مزایا و چه معایبی برای شما دارااست و آن‌گاه تصمیم بگیرید که از آن به کار گیری فرمایید یا این که خیر.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 13:29

بدین ترتیب چنانچه به مرحله‌ای رسیده‌اید که شم میکنید طراحی اپلیکیشن در مشهد میل دارید نرم‌افزار‌نویسی را رها فرمایید، چه عمل می کنید؟

در‌این نوشته ی علمی نکاتی را برای شما، هنگامی در اینگونه قوانینی قرار میگیرید آورده‌ایم. در صورتی‌که شما یک پیشرفت‌دهنده نو‌شغل می باشید و زیاد در گیر ناامیدی می شوید یا این که حتی در صورتی‌که یک شخص ماهر می‌باشید و در حال حاضر در حالت مشقت به راز می برید، شاید این نکات بتواند به شما یاری دهد.

یک گام به عقب بردارید، و فهم فرمائید که‌این فرمان طبیعی میباشد

او‌لین کاری که می بایست پیش از آغاز شغل در فن گسترش اینترنت اجرا دهید این میباشد که بدانید به طور کامل طبیعی میباشد که در برخی مواقع شم غرق شدن فرمایید. شایسته ترین خط مش برای این عمل، مسافت به دست آوردن برای مدتی از کدنویسی میباشد. به پیاده‌روی بروید، کتاب بخوانید یا این که تلویزیون تماشا نمایید. در کل، یک تایم استراحت به خویش بدهید و مقداری سهل و آسان باشید. در حالتی‌که نیاز به تعطیلات چندین روز دارید، ایفا این شغل نیز خوب میباشد.

زمانی برگشتید، امید است یه خرده احساس بهتری داشته باشید و عالی بتوانید به فعالیت خویش ادامه دهید. درصورتی که خیر، به دنبال تعدادی گزینه دیگر نیز وجود داراست که می توانید آنها را آزمون فرمائید.

شکیبا باشید

شاید این مسأله به اندازه کافی ذکر نشده باشد، ولی برای توسعه و گسترش‌دهندگان، حوصله در کل فرآیند بسیار اصلی میباشد. هنگام یادگیری نرم افزار‌نویسی، متوجه نشدن موضوعی می تواند ناامیدکننده باشد، به ویژه در حالتی که ساعتها وقت خویش را صرف آن کرده باشید.

ولی وهله سپس که شم کردید از یک باگ یا این که اشتباه ناامید گردیده‌اید، نکته گذشته را به خیال بیاورید "یک گام به عقب برگرد" و کوشش فرمائید به خویش بگویید:

"عالی، این قضیه بسیار خلل میباشد، البته ناامید شدن کمکی نمی‌نماید، اینجانب یه خرده استراحت میکنم و با فرضی گشوده برمی‌گردم و مجدد آزمون میکنم".

تعجب خواهید کرد که‌این شغل چقدر قادر است به شما یاری دهد.

موفقیت‌های خویش را پای کوبی بگیرید

با اکثری از گسترش‌دهندگان جوان که عکس العمل می کنیم، می‌بیینم که به رنج فعالیت می‌نمایند، ولی آن‌طور که می بایست از خریدن دستاوردهای خویش تشکر نمیکنند.

اساسی میباشد که موفقیت‌های خویش را هر یکسری خرد پایکوبی بگیرید و از خویش با روشی هر یکسری خرد سپاس فرمایید. این که آیا شما کوشش میکنید اولی شیت HTML خویش را فعال نمائید، یا این که عملکرد می کنید نرم افزار اینترنت غامض خویش را تولید فرمائید، فرقی نمی‌نماید، هر وقت کاری را اعمال دادید آن را پای کوبی بگیرید.

"توفیق" را با صدای بلند فریاد بزنید. به دور و اطراف اتاق بپرید، با دوستان خویش برقصید (شاید پاره ای زیاده‌روی باشد، اینجانب هم این شغل را نکرده‌ام مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...

ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 13:34

برای بازنویسی اپ های پایتون شما آیتم های طراحی اپلیکیشن در مشهد مختلفی را پیش رو دارید. بعضی از اشخاص یک ویرایشگر متن مبنا ای را ترجیح می‌دهند که به عنوان مثال این ویرایشگرها می شود به Emacs، Vim و یا این که Gedit اشاره نمود که همه این ها دارنده قابلیت و امکان هایی همانند هایلایت کردن و کامل شدن خود کار کد هستند. با این وجود اکثری از کاربرانی که بر روی پروژه های تبارک شغل می نمایند که مستلزم تایپ کردن کدهای بغرنج ای هستند ترجیح میدهند از دور و بر های پیشرفت مخلوط گردیده پایتون(IDEهای متن گشوده پایتون) به کار گیری نمایند تا از تجهیزات بیشتری برخوردار شوند. یک IDE در واقع یک ویرایشگر متن میباشد که دارنده خصوصیت های بسیار متعددی میباشد که بعضی اوقات به طور تخصصی برای یک یا این که دو لهجه اپلیکیشن نویسی شغل می نماید تا گسترش دهندگان بتوانند آحاد پروژه های خویش را در آن حفظ نمایند. برای مثال بیشتر IDEهای متن گشوده پایتون یک ورژن کش از کلاس، توابع و اسم متغیرها محافظت می نمایند تا به طور سریع در حین کد تایپ کردن کامل شدن اتوماتیک شوند. به عنوان مثال دیگر مشخصات می شود به ابزارهای دیباگ و رسیدگی ارورها و ... اشاره نمود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:10

فرض نمایید از طرف مجموعه امنیتی کمپانی طراحی اپلیکیشن در مشهد به شما یاد آوری می‌شود که نصیب گذرواژه مرتبط با نرم افزار خویش را آپ تو دیت رسانی فرمایید( که در نرم‌افزار ما بایستی 800 خط کد از قسمت های متعدد نرم افزار را دستکاری و یا این که حذف کنیم تا بتوانیم این گذرواژه را آپ دیت رسانی نمایید). این مسئله قادر است حتی برای سرسخت ترین برنامه نویسان نیز بسیار نقص‌ ساز باشد. یکی‌از خصوصیت های MySQL ورژن هشت این میباشد که از پسوردهای دوگانه( یک پسورد فعلی و یک پسورد ثانویه) امان می نماید تا راهی راحت را برای جابجایی به پسوردهای نو برای شما آماده نماید.

ALTER USER 'appuser1' @ 'host1.example.com'


IDENTIFIED BY 'password_b'


RETAIN CURRENT PASSWORD;
اکنون شما میتوانید پسوردهای موردنیاز خویش را با کمترین معیار کد تغییر و تحول دهید و وقتی که شما همگی کدهای خویش را آپدیت رسانی کردید میتوانید به راحتی پسوردهای قبل را حذف نمایید.

ALTER USER 'appuser1' @ 'host1.example.com'


DISCARD OLD PASSWORD;
ضمن این شما می‌توانید از MySQL Server برای ساخت سر عبورهای رندوم نیز استعمال فرمایید که قادر است برای اکانت های کاربری تا در شرایطی که که مخاطب پس از چنددفعه همت ناموفق برای آمدن به اکانت خویش داشت اکانت او‌را با به کار گیری از این سر عبورها قفل نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:42

زخم پذیری های مرتبط با امنیت در طراحی اپلیکیشن در مشهد جاوا عشق شدیدی به مخفی شدن داخل ابهام های کد شما دارا هستند. بدین ترتیب سفارش ما به شما این میباشد که فارغ از این که به سعی نرم افزار خویش آسیبی بزنید کارایی فرمایید کدهای خویش را به بی آلایش ترین صورت ممکن بنویسید. به کارگیری از اصول پیاده سازی اپ در جاوا مانند DRY که خلاصه گردیده عبارت don't repeat yourself میباشد به شما درین مسیر یاری متعددی می نماید. مدام همت فرمایید کمترین معیار داده ها را در کدهای خویش قرار دهید. نهفته کردن جزئیات قادر است سبب ساز ارتقا امنیت در جاوا خواهد شد. برای این که کدهای امنی را به گویش جاوا بنویسید مطلقا به سه نکته ای که در قسمت آتی برای شما ذکر میکنیم توجه فرمایید.

ضابطه شماره یک: کدهای منزه و کارکشته در جاوا بنویسید( قسمت دوم)
-          برای ارتقاء امنیت در جاوا به خیر و خوبی از سطح دسترسی ها به کار گیری فرمایید. فهمیدن این که به چه شکل سطح دسترسی های مختلفی را برای کلاس ها، متدها و مشخصات تعریف و تمجید فرمائید یک نحوه بسیار بهتر برای مراقبت ایمنی کدهای شما است. هر چیزی که می بایست به طور محرمانه در کلاس تعریف و تمجید خواهد شد می بایست به طور private تمجید خواهد شد.

-          از پندار کردن بیش تر از حد بپرهیزید. اکنون تکنیک های غامض ای وجود دارااست که به شما در قسمت های متعددی امداد می نماید اما با این درحال حاضر شما بایستی از به کار گیری از آن ها پرهیز کنید. به کارگیری از تکنیک های خیلی بغرنج میتواند بی ثباتی و ضعف را به کدهای شما بیفزاید و منجر خواهد شد که امنیت در جاوا نقض خواهد شد.

-          همواره عملکرد نمایید API ها و همچنین اینترفیس های خویش را به کوچکترین صورت ممکن پیاده سازی نمائید. عملکرد نمایید کامپوننت های متعدد را غیر وابسته کرده و در کوچکترین فضای ممکن از آن ها استعمال نمائید. به این ترتیب با این شغل حتی در شرایطی که امنیت در جاوا صرفا در یک قسمت از نرم افزار شما نقض گردد قسمت های دیگر به نقص‌ نخواهند خورد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 298 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:38

لهجه نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس دارنده طراحی اپلیکیشن در مشهد کتابخانه های موءثر متعددی میباشد، ما در‌این مقاله 7 کتابخانه دوستداشتنی لهجه اپ نویسی سی پلاس پلاس را به شما معرفی میکنیم.


لهجه نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس یک گویش نرم افزار نویسی سیستمی همگانی میباشد که اینک بیش تر از 40 سال قدمت داراست و در سال 1979 میلادی پیاده سازی و تاسیس شده است. با گذر مجال گویش اپلیکیشن نویسی سی پلاس پلاس هنوز هم جز دوست داستنی ترین و شایسته ترین لهجه های اپ نویسی عالم به حساب می آید که‌این محبوبیت با شاخص های متعدد جهانی اندازه گیری گردیده است.

نکاتی درباره گویش اپ نویسی سی پلاس پلاس
یک کدام از مطرح ترین هدف ها سازندگان لهجه نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس این میباشد که بتوانند مسیر بسط قابل انعطاف افزارهای گوناگون با به کار گیری از این گویش نرم افزار نویسی را هموارسازی نمایند که آنان این عمل را از روش IDE ها، ویرایشگرها، کامپایلرها، کادر ورک های آزمایش و بقیه ابزارها اعمال میدهند. گسترش دهندگان اپ همینطور میتوانند از کتابخانه های فوق العاده ای که در چنگ آن‌ها قرار میگیرد به کار گیری نمایند تا بتوانند قابل انعطاف افزارهای جذابی را با لهجه اپلیکیشن نویسی سی پلاس پلاس بسازند. ما درپی این مقاله قصد داریم 7 گزینه از شایسته ترین کتابخانه ها برای پیشرفت دهندگان سی پلاس پلاس را به شما معرفی کنیم. بدین ترتیب مارا در‌این مقاله ملازمت و همراهی نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:58

بررسی های کلان ما علامت می بخشید که سبک های طراحی اپلیکیشن در مشهد یادگیری ماشین فارغ از تحقیق به طور کامل در در نظر گرفتن نقص های پروژه های داخلی و همچنین cross-project ها قابل مقایسه با سبک های بررسی گردیده بود. بین 14 خانواده از سبک های تحقیق گردیده Fuzzy C Means و Fuzzy SOMs سعی بهتری را دارا بودند. ضمن این از آنجایی که ما حاذق به تحقیق بودیم متوجه شدیم که حدودا 11 درصد از حاصل منتشر گردیده( که مشمول 16 نوشته‌ی‌علمی نیز بودند)از دید داخلی تناقض هایی را دارا بودند و 33 درصد از آن ها نیز جزئیات کافی را برای نظارت های ما مهیا نکرده بودند.


سود گیری
اگرچه فاکتورهای مختلفی میباشند که بر روی سعی یک classifier تاثیرگذار میباشند که به عنوان مثال این فاکتورها می شود به خصوصیت های گروه داده اشاره نمود اما روی هم رفته می قدرت اعلام‌کرد که در خلاصه ای که ما ارائه دادیم classifier های سوای پژوهش به لحاظ نمی‌رسد که تلاش بدتری را نسبت به classifier های تحقیق گردیده داشته باشند. با این درحال حاضر بایستی اعتنا کرد که ما نگرانی متعددی درباره موضوعاتی مثلا موضوعات پایین نداریم:

-          داشتن حاصل نادرست

-          نداشتن معیارهای زیاد

-          گزارشات ناقص

ولی می بایست اعتنا داشته باشید که ما پژوهشگران خویش را تشویق میکنیم تا گزارشات خویش را به طور جامع و بی نقص در چنگ ما قرار دهند تا حاصل به طور دقیقتر به تصویب رسد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:32

یک پروژه قابل انعطاف افزاری در حین فرصت طراحی اپلیکیشن در مشهد ممکن میباشد با اشتباهات متعددی رو برو گردد، درین مقاله روش نجات یک پروژه قابل انعطاف افزاری را برای شما ذکر میکنیم.


مانند نجاری که با تعمیر یک منزل آن را از هلاکت نجات می‌دهد برنامه نویس ها نیز میتوانند یک پروژه قابل انعطاف افزاری را به راحتی نجات دهند. بعضی اوقات کدها با ایراد رو برو میگردند، گزارشات مرتبط با باگ در بعضا از پوشه ها به دست شما می‌رسد، بعضی وقت ها می بایست برای نگهداری پروژه همت نمائید که خصوصیت های جدیدی را به آن اضافه فرمائید و .... . در اینگونه قوانینی ممکن میباشد این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا ممکن است این کدها را احیا کرد یا این که بایستی به طور دوباره از محور مبادرت به کدنویسی برای این پروژه قابل انعطاف افزاری کرد؟

ما قصد داریم در‌این مقاله پاره ای بیشتر درباره همه گیرترین پروژه های قابل انعطاف افزاری و مشکلاتی که معمولا یک پروژه قابل انعطاف افزاری با آن رو برو میگردد کلام کنیم و اطلاعاتی را درین خصوص و درباره حل کردن این اشتباهات در مشت شما در اختیار بگذاریم. شما میتوانید پروژه هایی که معماری ضعیفی دارا هستند و یا به طور معمولی عمل نمی‌کنند را به راحتی و با کمترین هزینه ممکن احیا نمائید و به یک پروژه قابل انعطاف افزاری غالب تبدیل فرمایید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:26

یک پروژه قابل انعطاف افزاری در طی فرصت ممکن طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد با خطاها متعددی رو برو خواهد شد، در‌این مقاله طرز نجات یک پروژه قابل انعطاف افزاری را برای شما ذکر می‌کنیم.


مانند نجاری که با تعمیر یک منزل آن را از هلاکت نجات میدهد برنامه نویس ها نیز می‌توانند یک پروژه قابل انعطاف افزاری را به راحتی نجات دهند. بعضی اوقات کدها با خلل رو برو میگردند، گزارشات مرتبط با باگ در بعضا از پوشه ها به دست شما می‌رسد، گه گاه بایستی برای محافظت پروژه تلاش نمایید که خصوصیت های جدیدی را به آن اضافه نمایید و .... . در اینگونه قوانینی ممکن میباشد این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا میشود این کدها را احیا کرد یا این که بایستی به طور دوباره از اساس مبادرت به کدنویسی برای این پروژه قابل انعطاف افزاری کرد؟

ما قصد داریم در‌این مقاله پاره ای بیشتر درباره مرسوم ترین پروژه های قابل انعطاف افزاری و مشکلاتی که معمولا یک پروژه قابل انعطاف افزاری با آن رو برو می‌شود کلام کنیم و اطلاعاتی را در‌این خصوص و درباره حل کردن این خطاها در دست شما در اختیار بگذاریم. شما می‌توانید پروژه هایی که معماری ضعیفی دارا هستند و یا به طور معمولی فعالیت نمی‌کنند را به راحتی و با کمترین هزینه ممکن احیا فرمائید و به یک پروژه قابل انعطاف افزاری پیروز تبدیل نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:26

اولین نفر Daniel Jacobson می باشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که معاون تیم مهندسی Netflix است و مسئولیت تیم api این شرکت بر عهده او می باشد.

نفر دوم Stefan Estrada است که سرپرست یک تیم پنج نفره از مهندسان کامپیوتر است که در سرویس تلویزیونی OnCue کار می کنند.

سومین نفر از افرادی که ما در این مطلب با آنها صحبت می کنیم Dave Sweeton تکنسین ارشد Stout Systems است که مشاوره های مختلفی را در زمینه تعمیر پروژه های نرم افزاری ارائه می دهد.

وظیفه وصله کردن بخش های یک پروژه نرم افزاری
هر پروژه نرم افزاری دارای یک برنامه بسیار مهم است و آن وصل کردن بخش های مختلف به یکدیگر می باشد که به تیمی که این وظیفه را بر عهده می گیرد و آن را اجرا می کند توسعه دهندگان 10x گفته می شود. گاهی اوقات شما در انجام یک پروژه نرم افزاری با مسائلی رو برو می شوید که باید بتوانید خودتان با استفاده از مهارت هایی که دارید بخش های مختلف آن را حل کنید. در چنین مواردی موفقیت می تواند کاری بسیار سخت باشد. با گذشت زمان این تلاش شما که امروزه برای اهداف تجاری ضروری است به آشفتگی های بسیار بزرگی تبدیل می شود و کدها و فریم ورک های تودرتو و پیچیده ای را در اختیار شما قرار می دهد و بنابراین تنها راه حلی که برای شما باقی می ماند این است که به یک فرد با تجربه مراجعه کنید و امیدوار باشید که این شرایط را بهبود دهد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 147 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:07

متن تشویقی مفید برای سهم دار معاش طراحی اپلیکیشن در مشهد شما میتواند او‌را به بودن در کنار شما امیدوار کند و از وی یک دوست مدام یار و همدم بسازد. البته اکثری از افراد در معاش فردی از ذکر احساسات خویش عاجز میباشند یا این که به خیر نمی دانند که چه‌گونه می‌توانند مبادرت به تهیه و تنظیم محتوای تشویقی کنند تا تمایل و تمایل سهیم آن‌ها برای ادامه معاش ارتقاء یابد. در همین راستا در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا خاطر بگیریم که چه‌گونه برای همسر خویش یک متن تشویقی بنویسیم و با ساخت و ساز محتوای اثر گذار لحاظ مثبت اورا جلب نماییم.

 

روش تهیه و تنظیم متن تشویقی مفید برای سهیم معاش خویش:
 می بایست در حیث داشت که خواسته از سهم دار معاش فردی وجود ندارد که فقط او‌را دوست داشته باشید، بغل فرمائید و ببوسید. احساسات در معاش مشترک بسیار اساسی میباشند ولی برای بقا و ادامه رویه معاش کافی نمی باشند. در همین راستا بایستی بدانید که چه طور با یک متن تشویقی موءثر لحاظ او‌را جلب کرده و به ادامه رویه تشویق نمائید.

توصیه میکنیم نوشته‌ی‌علمی شناخت با طرز تایپ کردن پیام های الهام نصیب را بازرسی کنید.

بایستی در لحاظ داشته باشید که با کتابت متن های تشویقی به راحتی می‌توانید از ارتباط احساساتی که ساخت‌و‌ساز کرده اید، تامین کرده و طرف مقابل خویش را به ادامه مشتاق نمایید. در حیث داشته باشید که در معاش مشترک شما و همسرتان تحت عنوان یک مجموعه در لحاظ گرفته می‌شوید که می بایست مدام در کنار هم بوده و از هم حتی‌در وضعیت طاقت فرسا هواخواهی فرمایید. لذا هنگامی خاطر بگیریم که چه طور برای همسر خویش یک متن تشویقی بنویسیم، به راحتی میتوانیم بستر یک معاش آسوده و مطمئن را آماده آوریم.

 

متن تشویقی موثر برای مجال هایی که شخص به شدت ذیل فشار میباشد یا این که در گیر استرس و خطاها عصبی می‌شود، قادر است همچون یک مرهم کار نموده و توشه مازاد را از در بین چیره شود. آنچه درین خصوص اثبات گردیده است، این اساسی میباشد که پیام های حمایتی درین زمانه میتوانند علت مورد نیاز برای تشویق شخص را به وی ارائه دهند. شاید شما نیز جز آن تیم از اشخاص میباشید که مایل باشید در روزهای گران قدر معاش، سهم دار خویش را به نحوی خاص سوپرایز فرمایید. ایجاد محتوای مفید و رمانتیک قادر است کل آن چیزی باشد که می خواهید.

شاید تصور کنید که گاها خرید یک شاخه گل رز، یک کادو و مواقعی از این قبیل ریلکس خیس میتوانند احساس متانت و رضایت را به طرف مقابل شما ببخشد البته می بایست بدین اساسی نیز دقت داشته باشید که متن تشویقی موثر نیز می‌تواند گاها تاثیری به به عبارتی اندازه داشته باشد.

اکثری از اشخاصی که مبادرت به کتابت متن های تشویقی می کنند این آیتم را به خیر فهم و شعور کرده اند که متن های فوق شم حمایتی خیر را می‌توانند به سهم دار خویش القا کنند. در پی برای اینکه شما با روش کتابت متن تشویقی موثر بیشتر ادامه گردید، پیرو یکسری مثال از آن مذکور میباشد:

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 12:45

توفیق در یک شبکه رسانه‌ای مانند جستجوی ارگانیک طراحی اپلیکیشن در مشهد به محتوا متعلق میباشد. به صورت خاص، ساخت محتوای اثرگذار قابلیت و امکان مرتبه‌بندی را دارااست. گوگل در به ‌روز رسانی‌های الگوریتمی اخیر خویش، تا حد متعددی بر اشاعه محتوای خوب و لینک و پیوند‌های طبیعی، و جریمه محتوای ضعیف با لینک و پیوند‌های نامشخص تمرکز نموده است.

البته از‌آنجا‌که متخصصان بهینه سازی سفارش‌های محتوا، پژوهش ها عبارات کلیدی و استراتژی‌های حصول لینک و پیوند را الویت‌بندی می‌نمایند (عواملی فوری‌خیس در تهیه نمودن مرتبه)، بها‌های فنی، مانند سرعت وب سایت که منجر می گردد مشتریان از مخاطبان ارگانیک خویش درآمد بیشتری استخراج نمایند، را نادیده میگیرند.


هیچ محتوایی فارغ از زیرساخت (برای مثال اینترنت‌وب سایت‌های سریع) و محاسبه عمل نمی‌نماید. آن ها مبانی توفیق بازاریابی دیجیتال می‌باشند.

بازاریابی محتوا برای دستیابی مرتبه در وبسایت‌ها به طور غیر قابل انکار مفید میباشد که ممکن میباشد احساس کنجکاوی مشتری را نسبت به آنچه که seo میتواند برای چشم شدن اعمال دهد اشباع نماید. حتی ممکن میباشد شما وبسایت‌های کندی را مشاهده کنید که سکو‌بندی می گردند البته عدم اعتنا به زیرساخت‌ها عاقبت یقه‌گیر این وب سایت‌ها گردد.

رسیدگی سرعت وبسایت

جدید‌ترین مطالعات مرتبط با سرعت وب سایت مرتبط با 10 اینترنت‌وبسایت میباشد که مشتمل بر تنی چند از صنعت های و 26000 ورقه فرود (landing page) بوده میباشد. محدوده کارایی آن ها از صفحه های بسیار نماید (9 ثانیه به بالا) تا بسیار سریع (تحت یک ثانیه) هست.

حاصل آرم می دهد هر ثانیه که شما می توانید سرعت بارگذاری شیت را معدود نمایید، مزایای نرخ تبدیل شدیدی دارااست که راه و روش فروش را تحریک می‌نماید.

 

صفحاتی که تحت یک ثانیه بارگذاری میگردند با نرخی حدود 2.5 موازی بیشتر از صفحاتی که کندتر از پنج ثانیه یا این که بیشتر بار گذاری میگردند تبدیل میگردند.

 

ولی این دستاورد مرتبط با صفحه های سریع و نماید وجود ندارد. تفاوت نرخ تبدیل در میان صفحه های "سریع" (دو ثانیه) و "خیلی سریع" (ذیل یک ثانیه) بیش تر از دو موازی بود. این دستور نکته آتی را برای ما به ارمغان میاورد.

یوزرها وبسایت‌های سریع‌خیس را بیشتر آیتم تقاضا قرار میدهند

در سال 2014 یک نظرسنجی ایفا شد که در مقایسه با امروز، تفاوت دربین وبسایت‌های "خیلی سریع" و وبسایت‌های "سریع" به اندازه امروز آشکار عدم وجود. هنگامی مجدد بعداز پنج سال اعمال شد، انتظار میرفت که تفاوت حتی دیده‌گیرتر گردیده باشد. چرا؟ اتخاذ 5G.

در گزارش Ericsson، که در نوامبر سال قبلی ایفا شد، پیش‌بینی گردیده که پوشش 5G شصت و پنج درصد جمعیت دنیا را در سال 2025 پوشش خواهد بخشید.

با استیناف دیگری که در آوریل سال قبلی به وسیله Parks Associates جاری ساختن شد، انتظار می‌رود که تایید پهنای باند جهانی تا سال 2023 به یک میلیارد خانوار در سراسر دنیا رسد.

زمانی شما هر دوی این روندها را تحقیق میکنید، صرفا چیزی که تجارب مخاطب تلفن همراه یا این که دسکتاپ را از در بین میبرد، زیرساخت اینترنت ضعیف خواهد بود.

الویت‌بندی سرعت تارنما

در صورتیکه تا اینجا را خوانده باشید، قبول خواهید کرد مزایای نرخ تبدیل یک وبسایت سریع شایان توجه میباشد و تقاضای بازار برای تجارب کاربری سریع تخت‌گاز توسعه مییابد. ولی چه قدم‌های عملی می بایست در جهت سرعت بیشتر ورقه برداشته خواهد شد و کدام یک از این فرایند را بایستی در الویت قرار دهید؟

ولی Moz موعظه خیر راجع به شایسته ترین طریق‌های سرعت برگه دارااست. از آن لیست، شما سفارش‌های ذیل را دارید:

فعال کردن فشرده‌سازی

خرد و معدود‌وسعت کردن JavaScript، CSS و HTML

کاهش ریدایرکت‌ها

حذف مسدود کردن رندر جاوااسکریپت

به کار گیری Caching مرورگر

بهبود مجال پاسخگویی سرور

به کار گیری از کانال توزیع محتوا (CDN)

با صرفه‌سازی تصاویر و ویدیوها

در شرایطی که قرار باشد این پیشنهاد‌ها را از نظر دشواری برای پیاده‌سازی یک بازاریاب کاوش میانگین و تأثیر بر سرعت تارنما تر و تمیز کنیم، احتمالا چیزی مشابه بدین خواهد بود:

دشواری معدود، تأثیر معدود

با صرفه‌سازی تصاویر و ویدیوها

بازاریابان در هر سطح مهارتی که باشند، می توانند افزونه‌هایی را نصب نمایند و به صورت اتوماتیک اندازه تصویری که در بخشی از محتوا آپلود می‌گردد را کاهش دهند. با دادن سایز مطلوب و فشرده‌سازی تصاویر جان دار در ورقه، مجال متعددی صرفه‌جویی میشود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 12:50

اینترنت خدمت های آمازون AWS)) در سال 2006 به طراحی اپلیکیشن در مشهد دنیای رایانش ابری وارد شد. وبسایت آمازون یکی‌از دوستداشتنی ترین  نرم افزار های رایانش ابری میباشد . AWS سرویسی میباشد که برای سازمان ها و اشخاص این قابلیت را آماده می نماید که راه‌حل های مرتبط با مهارت بیزنس را با به کار گیری از خدمت های اینترنت یک دست پباده سازی نمایند.

اینترنت خدمت های آمازونAWS)) گروه ای از راه و روش حلهای  PaaS(پلتفرم تحت عنوان خدمت) وIaaS (تحت تشکیل داد تحت عنوان خدمت) را به شما ارائه میدهد که دربرگیرنده ابر محاسباتی توسعه و گسترش پذیر آمازون (EC2)، سیستم ذخیره سازی بی آلایش آمازون (Amazon Simple Storage Service - S3)، مقر داده ارتباط‌ای آمازون (Amazon Relational Database Service – RDS)، انبار بلوک توسعه پذیر آمازون (Amazon Elastic Block Store( EBS میباشد.

خلال این ، حتی مزایای مدیریتی برای شما آماده گردیده‌است ، بدین مضمون‌ که به تعداد بی شماری از مشخصات مانند بازرسی و ساخت کلید رمزگذاری دسترسی بدون نقص دارید.

                                                                

زمانی وهله به استعمال از سرویس ها این نرم افزار های رایانش ابری می‌رسد معمولا هزینه مهم‌ترین  نگرانی میباشد. البته با داشتن سرویس ها آمازون دیگر نگران هزینه ها نباشید چون هزینه هایی که پرداخت می‌کنید متناسب با دارایی شما خواهد بود.

ضمن این ، سرویس ها اینترنت آمازون به شما یک عصر آزمایشی 12 ماهه مجانی ارائه میدهد ، ولی بعد از نقطه پايان این عمل از شما منظور می گردد که هزینه طرح تعیین گردیده را پرداخت نمایید وگرنه می‌توانید اشتراک خویش را به نقطه نهایی برسانید.

چنانچه قصد پرداخت هزینه  را دارید ، میتوانید این شغل را با به کار گیری از سبک های نرخ‌گذاري آنان ایفا دهید.

بعضی از مزایای ارائه گردیده بوسیله AWS :

نام نویسی آسوده

استقرار (deploy) سریع

مدیر متمرکز

صورتحساب ساعتی

دسترسی نامحدود به فضای ذخیره سازی

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 13:33